Sunday, January 1, 2012

Tittar i backspegeln så att jag vet att jag kan köra framåt utan något som släpar efter

Jag vill också göra en liten lista nu när 2011 är förbi så jag lånade en fin av Jonna.

Tre händelser som varit bra det här året?
1. Min examen
2. Simons födelsedag, när Elliott kom, möhippa, bröllop... svårt att välja bara tre :p
3. Flytten tillbaka till Åland

Tre händelser som varit sämst det här året?
1. Det har inte hänt så mycket dåligt vilket är najs men att lämna alla fina danstjejer i Uppsala va jobbigt.
2. Flytta tillbaka hem till föräldrarna är inte alltid så bra när man en gång flyttat ut...
3. Andra personliga bekymmer och funderingar

Vad har du lärt dig i år?
Att jag klarar av mer än jag tror men också att man ibland måste inse sina gränser. Den andra lite svårare än den första.

Blev året som du har tänkt dig?
Inte riktigt. Det blev nog bättre!

Vilka kläder har du använt mest?
Jeans och linne.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Lady Gaga, Jessie J, Katy Perry, Bruno Mars, LMFAO m.fl.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Jag har nog tittat på mindre film än jag skulle velat eftersom jag älskar film men någon här och där har det väl blivit. När det gäller serier har det varit the big C och Big bang theory mest.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Min familj, Simon och mina vänner.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Oj, det är nog några stycken. Flera av dom genom Jonna som jag nog har lärt känna mest under det här året, men också resten av tjejerna som öppnade sina armar för mig och gav mig en orsak att stanna kvar på ön ett tag till ♥ puss å kram på er finisar!

Vad är det vackraste du fått i år?
Jag måste nog svara min hälsa, min familj och mina nya vänner.

Vad är det bästa du har läst?
Hm... Det är nog någon av kursböckerna som råkat vara lite intressant.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jepp, jag blev gudmor, åkte flotte nerför Fyrisån i Uppsala och var med och planerade en möhippa bl.a.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jepp, and it was pretty awesome ^^

Vad var din största framgång 2011?
Jag tog min filosofie kandidat examen

Bästa köpet?
Hm... Det är nog presenterna som gjort människor i min omgivning glada. Jag tror inte jag köpt något speciellt till mig själv under året förutom kläder, men det är ju trevligt det med.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra i början av året, bensin, mat och kläder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit chanserna som jag fått, våga mera och tro mer på mig själv.
Tänka mer utanför lådan.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag firade hemma hos mina föräldrar, inget storslaget direkt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Egen, bekväm och lite tuff.

Blev du kär i år?
Jag blir alltid lite kär ^^

Saknade du någon?
Ja, gamla vänner och gänget i Uppsala.

Har du några nyårslöften för 2012?
Ta chanser, tro på min egen förmåga och våga leva nu!

No comments: