Friday, January 20, 2012

Fredag bara fredag

Eftersom jag jobbar imorgon känns det inte så mycket som fredag.
Något annat som händer imorgon är Simons farmors begravning. När det blev aktuellt kände jag att det här fixar jag nog men nu börjar det kännas mindre bra... Vem vill frivilligt sitta och gråta en hel dag? inte jag... Finns det någon annan typ av begravning än dom där alla gråter hela tiden? Jag håller tummarna för att det finns det.

Annars är dagens höjdpunkt min fastlagsbulle! ^^
(Tur att jag börjat dansa säger jag bara)

Och dagens ångest är att jag BORDE (hatar det ordet) plugga och planera lektioner till nästa vecka. Ibland känns det som att all min tid går åt att planera, genomföra, följa upp och allt handlar om jobb. Det finns typ ingen tid över till att bara vara någon gång eller umgås med dom jag tycker om eller städa min garderob... Men det kanske blir lite så när man jobbar varje dag 6 dagar i veckan på två olika jobb + distansstudier.

Hur orkar jag keep this up?
Jag vet inte... Tiden för utvisa hur det är meningen att det ska vara.
Tills dess: just keep swimming.

No comments: