Wednesday, January 4, 2012

New beginning

Har försökt rensa ur min garderob ikväll, det gick sådär.
Underkläderna fick sig en omgång iaf och det känns så skönt att alla obekvämisar är borta så att man bara kan ta ett par och veta att de är sköna ^^ mmm
Sen drog jag igång vår bastu också som inte används sådär jätteflitigt och när jag ändå höll på slängde jag kläder i tvätten, gjorde inpackning och lade ansiktsmask också - allrengöring typ.

Det som återstår är väl dammsugning och den typen av städning men den är ju inte lika kul (annan dag). Å just det, sen har jag bokat en tandläkartid också (vuxenpoäng) för att kolla hur det ser ut bland gaddarna. Måste ju ha dom på grej så att man kan fortsätta äta kakor ^^

Annars mår jag ganska bra! Kroppen känns någorlunda stark igen efter en dryg månad av förkylning och galet jobbig hosta.
Mailade mitt förra sommarjobb också för att se om de vill ha tillbaka mig eller hur det blir, väntar med spänning på svar.

Något som jag snarare väntar med förakt på är när skolan börjar nästa vecka och jag ska bli lärare igen... shiiet säger jag bara.
Nåja, en dag i taget.
Nu sova sig lite.

No comments: