Sunday, October 16, 2011

Var är min uggla?

Jag skulle behöva en rådgivare, någon som är vis som en uggla som kan leda mig dit det är menat att jag ska gå... var är min uggla när jag behöver den??

- Någon som kan säga om jag borde skriva mig här istället för Sverige och om det kommer påverka lägenheten där eller om jag kommer få problem här annars... jag måste nog ringa runt lite imorgon.

- Ska jag jobba kvar på mitt lördagsjobb fast det kändes som att det förstörde hela min helg den här helgen?? Man behöver ju alla de pengar man bara kan skramla in men hur mycket är man villig att offra - that is the question.

- Fixar jag det här skoljobbet? Kan jag vara lärare? Gör jag ett bra jobb? Vad är det meningen att jag ska göra egentligen mer i detalj? Hur ska lektionerna se ut? Jag vet ingenting.

- Vad är det meningen att jag ska göra/jobba med egentligen? När kommer jag att hitta MITT jobb?

- Hur ska det gå med skolan nu när jag jobbar eller tänker på jobb hela tiden?
Kommer jag få godkänt i tentan och kommer jag kunna fortsätta plugga?

- Förhållande-rådgivning?



Var är den där ugglan??!!

No comments: