Friday, October 21, 2011

Hej fredag

Synd bara att det inte känns som fredag eftersom jag måste planera lektioner i helgen inför nästa vecka + jobba tiiidigt imorgon (kl 06:00-11:00 typ).

Men men jag är rätt nöjd med min vecka om man kopplar till förra inlägget.
Det finns ju förstås alltid saker som kan förbättras t.ex. att jag bor i en väska som åker fram och tillbaka mellan föräldrarna och S lägenhet. Att jag har en lektion om dagen i snitt men jobbar av någon outgrundlig anledning hela tiden. Känns åtminstone som 9-15 varje dag... hm...

Igår var jag på Party Lite party till M och det var väldigt mysigt (speciellt äppelpajen ^^ mmmm paj!).

Ja, jag är nog nöjd... med vissa grejer iaf.
Lite jobbigt bara när tiden springer iväg från en, det gillar jag inte. Så nu tänker jag försöka hinna ikapp i helgen och förhoppningsvis starta nästa vecka med nya krafter. För nu är jag trött.

No comments: