Sunday, October 9, 2011

Söndag

Igår var det bageriarbete som stod på schemat. Upp kl 06:00 började kl 07:00 men nästa vecka kommer jag börja 06:00. Fick dekorera smörgåstårta (vilket var jätteskoj) packa bröd, köra ut bröd + städa hela bageriet (mindre skoj). Typ 4h arbete. Sen hem och vila lite för att senare fara på 30-års kaffe, skjutsa brorsan till stan och sen var det spelkväll i Saltlake som gällde och vi spelade Rayman raving rabbids 2. Aj, mina armar säger jag bara. Det var superskoj!! Vilket också är orsaken till att jag var där hela kvällen och kom hem typ 01:30 trots att jag hade varit vaken i 18h...

Så kan det gå.
Japp, hela förra veckan kom tillbaka idag och hoppade på mig känner jag. Lite lagom sliten sådär.
Jag är bara så tacksam och glad för att jag inte MÅSTE göra något idag - känns bra.
Imorgon kör vi igen och tar på lärarrollen så det är bäst att försöka ta det lite lugnt idag, gå på stan med mamma och syster, baka nyttig äppelpaj, äta chokladmuffins, titta på tv och sånt annat viktigt.

No comments: