Wednesday, October 12, 2011

Höstlov!

Fördelen med att vara lärare - lov.
Så nu har jag höstlov torsdag-fredag ^^ Skönt!
Även om jag ska bageri-jobba på lördag kl 06:00 men då är jag ju utvilad innan iaf :P
Sen nästa vecka har jag 6 st lektioner så då blir det full fart på läraren igen.

Idag har jag inte haft några lektioner men jag har planerat lite och ätit tårta och kakor i massor som blev över från min systers 6-årskalas igår, omnomnom! Glömde till och med bort att äta middag (uups, inte bra).

Annars mår jag nog rätt bra precis just nu!
Kärlek åt alla människor i min omgivning som gör att jag mår såhär bra!
Japp, imorgon ska jag sova tills jag vaknar och se vad jag känner för att göra och sen på kvällen blir det Wii ^^ det ni.

2 comments:

Anonymous said...

var är du vikarie? eller är det inte vikarie? :)

//Johan boman från vårdö

Hulda said...

Hej Johan Boman :D Jag är vikarie i engelska i yrkes (vpt och frisör)