Friday, October 7, 2011

I'm a teacher

Jag trodde nog aldrig nånsin att jag skulle stå framför en klass som lärare...
I år har jag nu både stått framför en dansklass som ordförande och lärt ut koreografi på engelska och stått framför en gymnasieklass med killar som pluggar verkstads- och produktionsteknik och lärt ut engelska!!!

It's a funny life minst sagt.
Lustigt hur saker händer och hur man klarar av dom.
Egentligen borde man klappa sig på axeln lite oftare och tänka: fan, vad jag är bra! (inte bara när man har tagit studenten).

Idag är en sådan dag.
Imorgon ska jag stiga upp kl 05:00 a.m. men det är en helt annan historia.

2 comments:

Julia said...

Gud va kul att du fick hoppa in som lärare! Är det något längre vikariat eller? :)

Hulda said...

Det är två månader så alltid nåt :)