Saturday, October 8, 2011

Hej, mitt namn är Överambitiös

Hej hej,
Låt mig berätta om min vecka.
Förra helgen: Åka till Uppsala - föreläsningar fredag-lördag, fest lördag-söndag, packa ihop och åka hem.
Måndag: Intervju + fick jobbet, zumba
Tisdag: Skriva på min hemtenta, träffa henne som jag vikarierar, skaffa läroboken, annat material, nyckel m.m.
Onsdag: Rundtur + lektionsplanering, plugg
Torsdag: Kopiera papper, examensbevis, fixa skattekort, lektionplanering m.m.
Fredag: Mina första lektioner + planera nästa lektion, rätta nivåtest, läsa elevernas berättelser om sig själva.
Idag (lördag): Varit uppe sen 06:00 - jobbat till kl 11:00, hem och baka med mamma + äta lunch.
Nu skulle jag gärna bara vara en stund om det är okej, kanske vila en stund och ladda upp för ikväll är det spelkväll i Saltvik och jag är superpeppad (eller jag blir snart)!
Äntligen nånting annat än skola och skola och jobb.

Jag vet inte om det här är rätt för mig men man måste ju testa för att veta och just nu känns det verkligen att jag testar för fullt...

No comments: