Monday, October 3, 2011

Ge superwoman en kanelbulle!

Det är kanelbullens dag idag men jag måste fundera hur jag ska få tag på en...

Annars är det uppladdning på gång. Här ska det jobbas och pluggas som aldrig förr :P

Efter en helg i Uppsala med 8h föreläsning + shopping + fest är man allt annat än utvilad men ingen rast och ingen ro för här börjar det hända grejer.
Förde lilla syster till dagis idag och på vägen dit ringer dom från ett lördagsjobb som jag har sökt och sa att jag ska komma och provjobba i helgen och om en timme ska jag på intervju till ett lärarjobb som jag har sökt.

Vi får se hur det här går... Jag är väldigt nervös men ändå excited på något sätt.
Wish me luck, för nu kör vi!
Inte är det någon idé att sitta hemma och dega, jobba och tjäna deg är bättre :P
Hur jag nu ska få ihop en masterutbildning med två jobb samtidigt är ett senare problem - just idag är jag superwoman!

Update: Kanelbullens dag är tydligen imorgon vilket ger mig mer tid att få tag på en ^^

1 comment: