Thursday, May 28, 2009

You have to lift your mind above the clouds

- Det regnar så man blir kissnödig. Var det första jag sa när jag vaknade för oj vad det regnar.

Så här sitter jag. S är och skriver terminens sista tenta.
Jag skulle kunna vara seriös student och korrekturläsa uppsatsen men det tar emot just nu.. den ska vara inne den 3e juni. Så man skulle kunna säga att jag är lite ledig nu men det känns tyvärr inte så.

I helgen har de lovat toppenväder! då jäklar ska jag vara ledig ^^ eller inte vet jag men ute vill jag vara iaf, i solen.

Jaha, va 17 ska jag göra nu då.
Antagligen blir jag så uttråkad så jag läser den där jädrans uppsatsen iaf till slut.
Fast först ska jag läsa tidningen och kolla vad det är på tv och så kan man ju se en film också :P
Jag får nog dagen att gå..
Huvudvärken är lite onödig dock, känns som den hindrar mig från att vara produktiv.
Dumma huvudvärk.

No comments: