Tuesday, May 19, 2009

Psychosis




Idag är det uppsatshandledning men min "partner" är i sundsvall så jag får fara själv.. Får väl se vad handledaren säger om vårt försök till uppsats.

Simon skriver tenta just nu och igår satt han å hans klasskompis här hela natten och skrev hemtenta så han har ganska mycket på samma gång just nu. Men snart är det färdigt.

Igår var en lång dag, måndagar är alltid det. Först jobba på uppsatsen, sen direkt till mindfulness, sen snabbt äta och sen direkt till dansen för hårdträning inför balen på lördag. Kom hem kl 22, duschade och sen hämta simon som satt i skolan och hans polare, sen sova.. var alltså borta från 9:00 till 22:00 + skjuts så ja det var en ganska hektisk dag nu när jag tänker på det.

Idag är lugnare, bara handledning vad jag vet och det passar mig för jag är fortfarande förkyld så ett sänkt tempo är helt okej.

Imorrn åker vi hem för JAG FYLLER ÅR på torsdag ^^
nu iväg till skolan

No comments: