Wednesday, May 6, 2009

Hagel



Jag satt just och såg på That 70's show och så började det smattra ordentligt på rutan utanför. Jäklar vad det regnar hårt tänkte jag och kolla ut, stora hagelklumpar va det som damp ner på fönterbläcket utanför. Å S som just drog iväg till gymmet stackarn..

Tidigare idag var vi till maxi och handla lite och i förbifarten var jag in via Lindex som hade 25% på all Bh:ar. Utmärkt! Jag som behöver, och jag hittade faktiskt två jättesöta för 100kr styck.

Igår var vi ut på nation för S hade skrivit tenta och ville fira lite med sin klass. Det var väldigt trevligt och nästan hela Patrask var också med - kändisvarning - Patrask spelar medeltids och vikingamusik på bl.a. Vikingamarknaden i Saltvik varje år och var häromveckan med i Familjen Annorlunda på tv4. Dom är väldigt duktiga iaf ^^
Det blev en ganska sen kväll men det var nog skoj.

Skolan känns lite avlägsen i mina tankar just nu eftersom vi har börjat ny delkurs och hann knappt avsluta den förra så det är svårt att plocka fram motivationen så direkt efter liksom.. men jag hoppas den kommer.

No comments: