Tuesday, May 26, 2009

Det ska va gött å leva


Idag har varit en helt underbar dag!
Först började den lite knasigt med hjärtklappning, försovning och skola men sen artade det sig och jag ringde och grattade sanna som fyller år idag.

GRATTIS SANNA!

Sen åkte jag hem till Toffis som är här och hälsar på (simon drog till skolan)
Toffis och jag tog dricka och radio och lade oss ute i solen ^^
Där låg vi i några timmar och tyckte att det var rätt okej att vara student idag och tyckte lite synd om alla som var på jobb.

Sen blev det skugga där vi låg så vi drog till stan och gick i affärer, alltid fastnar det nåt i händerna ^^ - lade undan ett mintfärgat linne som jag ska hämta snart, såå fräscht

Sen hämtade vi ut kårleg till Toffis och åkte och hämtade sushi.
Nu är vi hemma och ska dra till Snerikes ikväll är det meningen ^^
Men jag är ganska slut så jag får se lite..

Helt otroligt att jag har gått i linne hela dagen utan att frysa - wiii älska solen

Peace and love
/Hulda

No comments: