Friday, May 15, 2009

Hej Fredag, får jag ställa några frågor?

Idag ska jag till skolan kl 15 och intervjua min uppsatspartners mamma till vårt uppsatsarbete och jag har varit skitnervös hela morgonen..

Jag har duschat och tänkt efter vad jag tagit på för kläder så dom inte ska vara störande och fixat håret (inte för störande utan enkelt) sminkat mig så att man ser mina ögon (men inte för störande), valt en halsband (inte för st... ja, ni fattar)

Å nu är det fortfarande 2h kvar.. jag får i nerverna.

Det blåser typ storm ute men solen skiner, så en promenad skulle antagligen messa upp mitt hår och det är nog rätt kallt också tror jag.. hm.. får fundera.

TVn min vän brukar aldrig svika.

Jag vill bara ha intervjun gjord så vi kan transkribera (skriva ner i datorn) och koda och allt det där andra analysarbetet som kommer ta kål på en de kommande veckorna.

No comments: