Thursday, April 8, 2010

Tordag

Ingen skola idag - skönt!
Men "läxor" dvs skoluppgifter och plugg har man ju så det heter duga.

Igår var vi som sagt till Gotlands nation och hade lite sammankomst med Ålandsföreningen.
Väldigt mysigt var det och nästan familjärt att träffa lite ålänningar i uppsala. 12 pers var vi som kom så det var rätt okej, vi fick alla rum vid ett långbord som gick genom salen. Ett tag kändes det lite som att vi tog över stället men det var najs.
Kl 20-22 hade jag dansträning och efter det kom jag tillbaka dit. Alltid intressant att försvinna 2h från en fest och sen komma tillbaka till totalt mayhem :P haha
Kvällen slutade i alla fall i flogsta låghus med efterfest hos Pepparna.

S sover fortfarande så jag funderar lite vad jag ska hitta på.
Om jag ska ta en promenad i solen kanske och sen en dusch och sen KANSKE jag orkar ta tag i lite plugg, kanske :P

I helgen kommer jag bli ensam i Uppsala (dislike) då S ska hem på Western fest och jag ska ha träningsweekend med dansgruppen. Alltså dans från kl 9-22 lördag och söndag ojoj säger jag bara, jag kommer vara slut i kroppen... men lite kul ska det förstås bli också ^^

Näj, nu aktivera sig.

No comments: