Wednesday, April 28, 2010

Let me tell ya

Vilken otroligt produktiv dag jag hade igår, riktigt stolt faktiskt!
Jag lyckades alltså få allt detta gjort under en dag:

* Skriva på hemtenta (2 sidor av 4) deadline 10 maj
* Träffa ekonomigruppen
* Skriva min del av ekonomi-Pm:et som ska in på måndag (5 sidor med tabeller)
* Räkna dugga om koncernredovisning (5 uppgifter)
* Klara webbprov om koncernredovisning (en tabell med 8 luckor)
* Boka nageltid ^^
Dessutom hann jag titta på äntligen hemma och sen gå till en brasa i Håga och äta chips och umgås med klasskompisar! Så fantastisk avslutning på en arbetssam tisdag.

Idag har jag skrivit klart hemtentan och nu funderar jag vad som är nästa grej (it's a disease) när jag egentligen borde lugna ner mig lite och klappa mig själv på axeln.
Men snart är det valborg och då blir det paus från skolan och bara en massa party =D


No comments: