Sunday, April 18, 2010

Hon är glad för hon är nöjd

Det har varit en riktigt skön helg ensam i Uppsala faktiskt.
Eller skön och skön, snarare produktiv eftersom det har pluggats ekonomi konstant.
Ändå lite skillnad från den där flippiga personen som skrev förra helgen. Det är nog bra att lära sig att vara ensam. Bl.a så uppskattar man ju sällskapet mer sen.

Jag har iaf lärt mig lite mer om resultat- och balansräkning och klarat kursens största webbprov tror jag bestämt =D
Känns härligt att ha framförhållning igen så att man nu kan fokusera lite på de andra kurserna jag läser. Det går ganska bra nu.

Idag kommer S tillbaka =) och vi ska försöka få tag i lite skolböcker som behöver införskaffas men sen gissar jag (hoppas jag) att det blir en mysig söndagskväll i chillandets tecken =P

No comments: