Saturday, April 17, 2010

Lörtak (=lördag alltså)

Idag har jag varit hos Fredrik heeeela dagen och räknat ekonomi, resultat- och balansräkning.
Det har varit o så produktivt och Fredrik är helt otrolig som mentor =P
Den killen har koll på siffror säger jag bara och dessutom förstår jag hur han räknar så det är inget sånt där hej-kan-du-göra-mina-läxor för på sluttentan i juni kommer det inte finnas någon Fredrik där, då är det bara jag *ujuj nerverna skakar redan*

Nu är det lördagkväll och jag tar det ganska lugnt och är rätt så nöjd med tillvaron - bäst att passa på att njuta ^^

Igår var det desto mer röj när jag var på klassfest på Göteborgs nation. Först blev det förfää hos en tjej i klassen samt utklädning eftersom temat var "Ops jag kom fel". Jag var en hårdrockare på väg på konsert och en tjej var en brud påväg på till bröllopet och en annan kille var semesterfirare som gått fel. Väldigt kul var det! och på Göteborgs spelade ett gatumusikant-band som hette Räven som var sjukt bra! Alla dansade och tjoade och stämningen var på topp ^^ synd att de måste iväg sen.

Rolig kväll med klassen iaf!

Nu blir det lördagsmys med lite film eller kak-bak kanske...

No comments: