Sunday, April 11, 2010

Öm

Aj... jag har typ ont i varenda muskel och i rumpan efter att ha cyklat runt halva Uppsala dessutom. Så nu är man ganska mör men jestanes vad ROLIGT vi har haft! =)
Det väger liksom upp det onda (lätt att säga nu, vänta bara tills imorgon när den riktiga träningsvärken kommer)

Det har verkligen varit en underbar helg som inte alls blev ensam.
Jag älskar verkligen att dansa och njuter till fullo och när det dessutom är ett sånt härligt gäng så blir det bara sinnessjukt kul.

Första gången på länge som jag känner att jag fått en paus ifrån vardagen och plugget men nu är det dags att ta tag i det igen... eller snart, måste vila lite först eftersom helgens schema varit fest-dans-fest-dans och imorgon kvälls är det dans igen så ska jag nog bara ta det lugnt ikväll.

No comments: