Tuesday, April 27, 2010

accept the challenge

Jag hittade en utmaning på min småkusins blogg som jag tyckte var lite kul. Nämligen att nämna 10 SAKER SOM DU INTE VISSTE OM MIG.

1) Jag älskar alla sorters bullar och kakor (nästan iaf) ett riktigt kakmonster och tröstar mig med bullar när jag har varit duktig eller är ledsen, godis - not so much.

2) Jag har ett födelsemärke mitt under foten som ser ut som en märkning av något slag, man vet aldrig.

3) Jag tar alltid för mycket kläder på mig när jag går ut eftersom jag alltid fryser även om det är 25 grader varmt.

4) Jag har fått diagnosen magmunsbråck (google it)

5) Jag blir nervös av att ringa till instanser så som företag eller läkare eller andra ställen som man ringer och bokar saker.

6) Jag har extremt höga prestationskrav på mig själv.

7) Jag tycker tåg är häftiga för de påminner om Harry Potter (antagligen för att jag är från Åland där vi inte har tåg) och för att jag bara åkt tåg en gång i mitt liv och det var förra året.

8) Jag drömmer om att åka söderut med ett gäng vänner och ha kul. Har bara åkt flyg en gång i mitt liv också (tur och retur då).

9) Kattdjur är de vackraste, underbaraste och sötaste varelserna jag vet!

10) Jag hatar när folk visslar, det skär i mina öron av någon anledning.

Jag skulle kunna fortsätta men lite hemligheter måste man ju behålla, åtminstone tills man blir utmanad igen =P

No comments: