Thursday, March 18, 2010

Torsdag - eget arbete

Idag har vi inga föreläsningar och det känns skönt - sovmorgon och frukost i lugn och ro är svårslaget.

Jag kom till insikt igår (det händer ibland nu och då) att man ska ta det lite lugnt för vad spelar det för roll vad man gör nu om ett år egentligen. Visserligen måste man klara sig igenom och det är det som är jobbigt - okej jag hade en insikt men nu tappa jag den..
Jag tror bara det är viktigt att inte sugas för långt in i sitt plugg för det kan äta upp en, trust me I know.

Det är bara svårt att inte tänka plugg plugg plugg när man har en "ledig" dag såhär men jag ska försöka. Har bl.a. planerat in en kattpromenad och hängandet av nya gardiner så något skoj måste man ha.

Nu måste jag leta efter min motivation, han har sprungit och gömt sig igen.

No comments: