Sunday, March 21, 2010

Dagens facebook

"Det här är ett officiellt brev till den jävla dåren som styr väderkranarna där uppe. Stäng för i helvete av snövädret, annars kommer jag personligen upp dit och kör upp en satans istapp i röven på dig. Tack."

Det snögar som tusan idag! Va hände?

Igår var vi på breaking-the-ice-party för att fira att våren är på väg och nu en halvmeter snö igen. Det är helt klart nån som har roligt där uppe nu. Jag kan riktigt höra Nelson-skrattet (han i Simpsons) - haa-haa.
Men det är väl vinterns sista snö så vad gör det, jag tycker fortfarande att det är vackert när det snöar ute (när jag sitter inne och tittar ut dvs) ^^

Lite jobbigt var det ju att pulsa till ekonomikum och jobba med gruppuppgiften men vi behövde ju inte sitta ute iaf så jag klagar inte.

No comments: