Wednesday, March 31, 2010

Jaaaaaa (citerar Robert Gustavsson)

Känner mig ganska luddig sådär allmänt just nu.

Är i Uppsala en sväng och har haft heldagsseminarie = tröttsamt, dessutom är jag lite förkyld.
Nu är det dansträning men jag kommer nog mest att sitta bredvid (det brukar vara sjukt svårt dock) för dit måste man oavsett annars missar man något steg och det är inte bra.

Hämtade ut biljetter till familjen från ticnet idag också.
Biljetter till showen som vi tränar till i maj alltså för att fira nationens 350-års jubileum.

Trettondagsafton på Reginateatern - gå in och boka nu!!!

Jag ska ju vara med och dansa och det vill ni inte missa ;)

3 comments:

madelene said...

Nej inte kan man missa det :)

Hulda said...

Wii, ska ni komma! nu blev jag ju ännu mer nervös =P

madelene said...

Jadå det har jag nog tänkt, men vet inte vilken dag ännu :P