Tuesday, March 16, 2010

Hej latmask eller så nä


Idag skippade jag faktiskt helt kallt första halvan av skoldagen och bara låg och latade mig.....
AS IF!

Nä, jag skippade ena kursen för att kunna jobba med andra dvs ekonomin, så jag satt från kl 9:00 och lyssnade på webbföreläsningar + läste bok, sen lunch kl 12, sen föreläsning kl 13.
Sen gjorde jag en fuling till och skippade sista timmen (mellan 15-16) (ja, vi hade lång skoldag idag) för att hinna träffa min ekonomigrupp på ekonomikum och jobba på vårt grupparbete. Sen hem och äta och söka mera sommarjobb. Fick ytterliggare ett nej-tyvärr-mail idag så då måste man hoppa på nästa bara. Måste-ha-ett-sommarjobb.

Ikväll är det föreningsmöte hos grannarna.
Ja, vi håller ju på att starta en ålandsförening här i Uppsala, coolt va!

Men nu over and out.
PS. Bilden föreställer stressmonster om ni inte såg det ^^ DS.

No comments: