Wednesday, March 3, 2010

Resten av veckan

kommer nog se ganska likadan ut dvs plugg 24/7 men sen måste man göra något skoj så S och jag funderar på att gå på Alice i underlandet i helgen ^^
wii, har aldrig varit på bio i sverige och aldrig i 3D.

Just nu håller vi på att laga mat; köttfärsbiffar och rotsakslåda med grönpepparsås men såklart skulle S skära sig igen så det blev blodbad och jag fick fortsätta men men, lite järn är bra för kroppen :P

Sen blir det dansträning.
Men egentligen så flyter plugget på ganska bra ändå, man ska inte va så kräsen då mår man bara dåligt.

2 comments:

perfa said...

hahah simon borde nog inte röra knivar tror jag! sikken klant!

Hulda said...

Jamen va fan liksom, jag måste börja sätta barnlås på knivarna tror jag.. eller en varningstext som säger: får ej användas utan Eves uppsikt ^^