Friday, January 9, 2009

Yes man


En väldigt bra film som jag varmt kan rekommendera :)
Det blev en del film igår jo. heh.

Nu över till något mindre kul.
Enligt Analythics-programmet har jag inte haft en enda läsare sen 2a januari och det var tråkigt.
Ingen som bryr sig om lilla mig... :(

Eller så är det nåt fel på programmet.. Jag vet inte MEN jag ska ta reda på det.

Ikväll är det meningen att vi ska dra till en studentpub, ja hujedamej va kallt det är ute.. men men nu ska vi låta oss inspireras av Jim Carrey å säga YES å hoppas på det bästa.

3 comments:

Linda. said...

programmet måste ha feeeel! Eller så räknas inte kusiner :P För jag har vart sjuk å vart in mÅnga gånger på ett dygn! :)

Hulda said...

De e programmet som har fel ^^ ja visste väl att ni inte har lämnat mig :P

madelene said...

Jag läser helt klart, måste ju veta vad som händer i grannhuset ;)