Saturday, January 24, 2009

Lördag i Stockholm

Gomorron lördag.
Igår var det fredag och Simons föräldrar var här å hälsa på. Vi spelade först lite Wii, första gången S fått stryk av sin mamma :P och sen for vi till boländerna och IKEA och strosa.

Vi kom hem rätt sent å jag var trött så jag bestämde mig för en tv-kväll framför let's dance.
Vissa andra var dock lite mer partysugna.. Simon och Micke gick ut å lulla kl 02:00 å jag har ingen aning om när de kom hem.. men nu är dom näst intill medvetslösa. Inte stabilt.

Jag sitter dock i lugnan ro å äter min frukost, sen börja dagen för ikväll ska vi till stockholm på Tessans kalääs weei, måste bara fundera ut va jag ska ha på mig.

2 comments:

Fia said...

haha, det eviga problemet - what to wear!? Hoppas du hittar något snyggt och får en bra kväll :D

Anonymous said...

Hej och tusen kiitos för att du fixa hem bord ¨t mig :D Det var lite fiint det.

Ha de så KUUUL ikv ^^


Nellaa