Thursday, January 8, 2009

080109

Torsdag.

Jaha, då var man tillbaka i the U och det suger..

Kylan är outhärdlig, det ända jag gjort sen jag kom innanför dörren är ligga i soffan under en filt - gick och lade mig i sängen under täcket - å sen tillbaka till filten i soffan..

Jag har extremt tråkigt just nu..
Känns verkligen som slöseri med ledig tid. Tänk på alla som jobbar som måste sitta på samma ställe hela dagen och jag har möjlighet att fara vart jag vill idag men sitter ändå här på samma ställe.. Slöseri som sagt.

Men vart ska man åka?
Åker man till centrum så slösar man ju på pengar istället.. hm.

Äh, film å Ben&Jerrys - det är bättre användande av tiden, så att så får det bli..
Synd bara att imorrn börjar allvaret med skolan igen och då kan vi verkligen börja snacka om tråkigt.

No comments: