Saturday, January 10, 2009

Programmet å gårdagen

Jag visste väl att ni inte övergivit mig. Det var programmet som hade fel ^^
Så nu är jag glad igen :)

Jepps, igår såg ut att bli en lugn kväll hemma framför tvn med Let's dance å grejer. Jag gillar Let's dance, de är ju så himla vackra när de glider fram i sina klänningar eller ja, igår var det väl lite halvklumpigt men allteftersom så blir det ännu vackrare. Vill också dansa sådär ^^

Nåja, vi bestämde oss för att dra ut iaf och först for vi till en korridor där det var röj och sen bytte vi korridorsrum typ 3 ggr och efter det skulle vi till BJs men eftersom kl var typ 00:30 så var det helt omöjligt att komma in. Då gick vi en bra bit till ett annat ställe som hette Orange men det var också fullt. Då gick vi till en irländsk pub som hette Shamrock *se vad jag kommer ihåg namn å grejer* men guess what? Fullt.

Då gick vi tillbaka till korridoren och då var mina ben sååå trötta och jag med så sen gick vi hem.

Helt okej kväll nog, man fick ju se en hel del av Uppsalas krogutbud, MEN skulle kanske varit ännu roligare att se dem från insidan =P

Gomorron på er
Nu blir det lite frukost.
Tjingeling.

No comments: