Monday, January 26, 2009

Bärsärkargång

Haha, nu har jag fått förklaringen på vad en bärsärk är, en sån som går bärsärkargång alltså.
Om ni inte vet vad bärsärkargång kan jag förklara det som att "go crazy" eller bli skogstokig och röja hejvilt omkring sig.

HÄR har ni beskrivningen av en bärsärk.

Kan vara bra att veta :)
------------------------------------------------

Ibland får man faktiskt lust att gå bärsärkargång, när man blir riktigt irriterad på nåt - skolan t.ex. Jag lämnade just in den där uppgiften som jag hållit på med en vecka nu så jag hoppas den är godkänd..
Sen så har jag ont i huvudet och axlarna också.. Hatar sånt. Jä*la skit..

Nu kände jag mig lite ensam. Tittade just på Bonde söker fru - bröllopet. Fint fint.
Nåh, bäst att göra nåt så jag glömmer bort att jag är ensam.
Bärsäkargång kanske :P

Hörs

No comments: