Thursday, January 22, 2009

Hej hej hemskt mycke hej

Sitter fortfarande med den här dumma inlämningsuppgiften.. men snart bestämmer jag att den är färdig.

Idag ska jag till skolan kl 13:30 och slutar typ 16:00 bara sådär FYI*

Igår skulle jag ha skrivit på uppgiften tänkte jag men så blev det inte.
S skulle mitt i allt till stan efter trumpinnar och jag följde med för motionens skull ^^
å vipps så befinner jag mig på Monki med värsta 75% rea :) wiii säger jag bara.
Efter att kämpa mot lusten att köpa-bara-för-att-det-är-billigt så bestämde jag mig för en söt collegetröja med dubbelknappar för 87kr (ordinarie 350kr) det ni.



Sen råkade jag ju slinta in till Gina också och vipps så hade dom också rea på en massa.. typ en hel vägg med plagg för 49kr så där handlade jag också lite - hih
Liten spontanshopping sådär. Duktigt nöjd ^^
Rea är roligt!!





*for your information om ni inte visste att det betyder det.

Nu skola ^^ see ya

3 comments:

fröken nordas said...

älska rea-shopping <3

Hulda said...

oooh ja ^^

Anonymous said...

MEN bajs! vill oxå juh!

Kan juh passa på att köpa lite födelsedagspresent kanske :P

mkt stylish if i may say so.

Nellaaaa