Tuesday, January 13, 2009

Datorsteril

Jag har upptäckt hur bekvämt det är att ha laptopen i famnen men tydligen kan man bli steril av det säger mamma ^^
men det är iaf bekvämt..
Såhär ska jag skriva alla mina tentor iaf hehe :P

Annars mår jag rätt okej idag och jag ska försöka upprätthålla detta nu med promenader och lite hälsosammare kost å så. Håller tummarna.

Åh, vad jag skulle vilja piffa upp mina naglar men Gitta svarar inte..

Haha, simon är ledig i 2 veckor å han är rastlös, lite kul att se på. Han beter sig som värsta slackern som bara ser på tv å surfar å spelar Wii å surfar lite till å äta lite å så tillbaka till tvn. Inte för att jag gör så mycket mer eftersom vår uppsats börjar vara klar nu men lite arbete har jag iaf..

Sensmoral: Att inte ha något man måste göra överhuvudtaget blir också tråkigt efter ett tag. Who would have tought?
Jag menar, det är väl drömtillvaron att bara kunna gå runt å lata sig.
Nåja, lite kan man ju njuta, iaf jag, eftersom man vet att det roliga snart är över å allvaret och ångesten och den nya kursen börjar.

Först ska jag försöka slutföra denna. På fredag är det redovisning.

Nu lite LA ink.

No comments: