Wednesday, February 29, 2012

You can ask but don't be so sure I can answer

Var just på arbetsintervju till ett jobb som skulle kunna klassificeras som mitt drömjobb!!!

Det känns som att det är jättehäftigt att jag kom på intervju ens och jag försökte verkligen svara smart på frågorna men man tänker ju på så mycket samtidigt (hur man sitter, var man har händerna, hur mycket man lutar fram eller bak, för mycket/för lite, om man pratar för snabbt eller för långsamt, le, titta i ögonen och vad sa jag nu, varför sa jag sådär) så egentligen är det ju ett under att jag ens hörde frågan från första början och man undrar ju om det märktes. Undrar om jag stapplade mycket... Fan.

Jag kände mig också väldigt ung... jag är ju ganska ung men jag kände mig nästan för ung (dumma mig, varför kan jag inte inse att jag är vuxen och smart) men jag har utbildningen tamme tusan!
Frågan är bara vem som är mitt motstånd. Åh va jag skulle vilja veta!

Ansökningstiden går ut 1/3 och hittills var det 21 sökande varav 4 skulle intervjuas som det såg ut nu... Svaret kommer senast vecka 11 så nu är det väl bara att vänta och älta och nojja och vänta...

1 comment:

Julia said...

Sv: Jag var på intervju till Eat :) Jag håller tummarna för att du får jobbet som du var på intervju till :) kram