Monday, February 13, 2012

I min egen lilla värld av kaos

Hej,
jag har det bra... i min egen lilla värld av kaos.
Men den är skör, den här bra-igheten.
När som helst kan den brista och jag stänger in mig nånstans och hatar världen.
Det är nära nu.
Men än så länge håller jag emot.
Jag vill inte stänga in mig mer.
Jag vill vara med, out there och greppa livet i skrevet och berätta vart det ska gå ^^

Jag tycker egentligen inte om kaos, så hur hamnade jag här?? Har jag någon inneboende fascination med kaos eller vill jag bara utmana/tortera mig själv... Jag vet inte. Men man måste ju säga att det är mer spännande än att bara sitta och inte testa på nånting alls.
Jag gillar att testa.
Problemet är bara den biten när man testar och det inte funkar - det gillar jag inte.

Bra då har jag rett ut det.

Idag är en sån dag då jag bara vill stänga in mig lite.. Jag vill inte kolla mailen x 3 idag för oavsett så är det bara nånting jobbigt i inkorgen...
Jag vill inte jobba idag för jag har ingen aning om vad jag ska göra och igår var det nära att dom skulle ta ifrån mig mina lektioner helt så det är lite svårt att planera nånting just nu.
Egentligen borde man bara ta tjuren vid hornen och gå in med huvudet före och låtsas som att man vet exakt vad man gör, och det tänker jag göra också! Imorgon. Inte idag.

Idag ska jag åka och jobba på bageriet några timmar för där vet jag iaf vad jag ska göra (typ) och sen är det dansträning ikväll som jag egentligen inte ska vara med på för att jag inte är helt frisk än men titta kan man göra... (Vet ni hur skitjobbigt det är att titta på en dansträning och inte få vara med och dansa när man älskar att dansa? SKITJOBBIGT!)

Och där har vi svaret på varför jag är en sur liten 4-åring idag.

No comments: