Saturday, February 11, 2012

Careful what you wish for...

För ett tag sen ville jag bara ha lite tid för mig själv, hinna se en film och så...
Så såg jag mitt andningshål - en ledig dag och en rolig helg att se fram emot och så blir man sjuk.
Okej, bara att acceptera så jag låg hemma 2½ hela dagar och bara kolla serier och film och VILA.
Så tänkte jag igår, nu kan jag fara på jobb igen för jag vill inte förlora mer pengar nu. Lite hes men det går nog.

Det gick inte. Inte bra iaf.
När kvällen kom var min röst heeelt borta och det bara rosslar...
Nu sitter jag ensam på Norragatan för att slippa impulsen att prata med någon men egentligen vill jag inte alls vara ensam längre. Jag vill fara till Vårdö på älghippa! Jä*la skit!

Jag vill ha tillbaka min röst, please?!
Kanske om jag sover en stund...

No comments: