Thursday, February 16, 2012

Playdate

Min lillasyster har en kompis här och leker och det är EN POJKE :) Tihi
Jag veeeet att jag är old fashion nu men när jag och mina andra syskon var små lekte oftast tjejer med tjejer och killar med killar men don't get me wrong, jag älskar faktumet att det funkar vilken väg som helst.
In fact det är det som är min poäng! Klart man kan ha pojkkompisar också ^^
Men dom är så söööta! :D Det värmer en storasysters hjärta.
Nu ska jag gå och köpa en glass av dom (dom leker kiosk) hehe

Dagens lärdom: Embrace the child within and learn from him/her.

För ibland är barn ett perfekt exempel på hur man uppskattar de små sakerna, hur man lever i nuet och hur man förlåter och glömmer elakheter.

För övrigt (skrivs det ihop förövrigt... kanske) så pratade jag om min räddning i stressen som skulle vara sportlovet nästa vecka. Visst har jag sportlov från skolan men idag fick jag veta att jag kommer jobba fulla dagar på choklad hela veckan så att... ledig vet jag väl inte om jag är men det är ju dom där färggranna papprena man vill ha :P
Ledig får jag vara sen... nån gång... kanske.

No comments: