Wednesday, February 1, 2012

01

Februari - äntligen kan man väl säga.
Känns som att januari har varit hur långt som helst men inte nödvändigtvis dåligt, bara långt.

Ny period (som lärare) nästa vecka. Ny kurs i Uppsala. Har sååå mycket att planera och fixa och läsa men nu ska jag försöka att inte skriva så mycket om att jag har mycket att göra..................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................
.............................................
.........

Asså, ni ser.

Såhär känns det.
Det enda jag gör är jobbar och pluggar och även om jag tycker det är kul för det mesta så tycker jag inte om att inte hinna träffa mina vänner och min familj!
Har jag en kväll "ledig" så borde jag plugga eller planera något eller duscha eller städa eller så vill jag bara vara en stund, för mig själv (vilket ändå inte händer)!

Jag älskar att se på film men jag hinner ju aldrig. 1½ timme är lång tid tydligen. På den tiden skulle jag hinna läsa 20-30 sidor i kursboken, planera en veckas lektioner, gå ut och gå, surfa bloggar och så vips har det gått en kväll, och ingen film.
Det handlar kanske bara om att jag inte TAR mig tid att se en film... Oh well, jag har planerat in filmtittande i kursen jag håller istället :P en kombo liksom - nytta med nöje.

Jag vill bara säga till mina vänner som läser detta, er som jag inte träffat på ett tag eller alla som känner sig träffade:

Jag tycker om er! Massor! Ni betyder mycket för mig, jag saknar er och jag tänker på er hela tiden! och jag hoppas vi ses snart ^^

No comments: