Sunday, February 7, 2010

Söndag

En rolig söndag har det varit med mycket innehåll;
- dagen började med kanadensiska blueberry pancakes med lönnsirap
- fortsatte med intensivt ekonomiplugg
- sen handla mums med mor
- ispromenad
- mys med dunboll (kattunge)
- hämta mormors pannkaka
- åka båt
- diskutera skillnad mellan naturvetenskap och samhällsvetenskap m.m
- kalas hos fredrik

väldigt trevlig dag men nu ska det bli skönt att sova
ny vecka imorrn med hemtenta och plugg plugg plugg

liknar rätt mycket på den kissen men den var mer vit ^^

1 comment:

Sonja Kidron said...

Ja, kaotiskt med härligt, det r precis vad det är. Mycket att göra och mycket på gång mest hela tiden.. men det är kul! (:
Verkar som om livet flyter på och du trivs rätt bra ändå, härligt! Själv har jag äntligen börjat komma in i allting och trivs kanoners. Just nu läser vi Rörelseapparatens skador och sjukdomar samt fysiologi, en hel del plugg och att lära sig, men väldigt intressant. Har träffat på helt underbara människor också, vilka lyfter upp vardagen. Nej, jag kan inget annat säga än att jag verkligen trivs. Jag har hittat min grej och jag känner mig hemma i staden! (:
Ha en fin vecka,
kram