Thursday, February 11, 2010

Framåt?


Jag antar att det går framåt men jag känner mig ganska stillastående samtidigt.
Har kämpat som tusan för att hinna med allt den här veckan så jag har suttit konstant med näsan i böckerna.. det är okej korta perioder men sen behöver man en break.
Fick 100% rätt i första ekonomi duggan så det var najs + att jag typ skrivit klart tentan i hållbar utveckling som ska in på måndag så nu är det bara att köra vidare.

Inte massor med nytt att berätta - plugg för hela slanten idag eftersom vi inte hade någon föreläsning men imorrn är det dags igen med seminarium 9-16 och det är lite prutt för farmor fyller 70 imorrn och jag skulle vilja vara där då..
Hoppas att jag sitter på en jäkligt bra lön sen för allt man måste offra för studierna *lite bitter*

Höll iaf på att städa här förut så det känns lite mysigare att sitta och läsa med vinbärssaft och levande ljus istället för damm och oreda.

Nu läsa några sidor till - sen tv - sen lägga sig och läsa igen


No comments: