Wednesday, February 24, 2010

Onsdag


The plugg continues..
Idag är alltså "ledig dag" nr 2 dvs hemmaplugg tills man ramlar av pinn.
Men studierna är ju mitt jobb just nu och det känns väldigt bra att få saker gjort, det är bara det att det är så mycket saker som ska göras.

Fick iaf tillbaka dugga 3 med 100% rätt idag så det kändes super!
Nu väntar jag på fredrik som ska hjälpa mig med dugga 4 i utbyte mot lite bullar som vi bakade i måndags då vi trodde att vi hade skola igår (vi tänkte bjuda på bullar när simon fyllde år). I måndagskväll fick vi veta att seminariet som skulle vara igår blev flyttat till torsdag så nu kan vi inte fara hem idag som vi hade tänkt från början. Nåja, tur att man inte hade planerat nåt speciellt hemma förrän på fredag då det ska fixas naglar ^^

Så idag är det plugg som gäller + kanelbullefika, sen ska vi få tag på mat och sen är det dansträning.

Det var ett tag sen man yttrade orden: jag har inget att göra =)
Jag kommer ihåg när man var liten och gick till mamma i köket och gnällde: maaammaa jag har inget att göööraa.. det var tider det :P

No comments: