Sunday, February 21, 2010

Gänget har åkt men brorsan är kvar

Igår steg vi upp tidigt (min lillasyster är rätt morgonpigg) och så drog vi iväg till fyrishov och simmade. Det var jättemysigt! Jag och min bror åkte rutschkana ^^

Efter det åt vi lunch på max och sedan åkte vi till ikea.

På kvällen spelade vi lasergame med ett gäng ålänningar som pluggar i Uppsala och hade glassmys + plugg hemma hos oss.

Idag tog mam, pap och syster dagsbåten hem och min bror har sportlov så han stannade här och tar det lugnt.
Idag har vi promenerat i skogen med Fredrik och Madde. Vilken vinterlandskap alltså! Otroligt va mycket snö det är ute.
Sen har jag pluggat en hel del.

Imorgon är det hockey kl 06.00 Finland vs Sverige så det blir att titta på det innan man drar till skolan, om man orkar stiga upp dvs.

Nu mat.
Nästan såhär såg det ut.

No comments: