Friday, February 19, 2010

Dom är här!

Nu är gänget här (mamma, pappa, bror och lilla lillesyster) och det är jättekul!
det fattas dock en syster som är hemma och jobbar men nån måste ju dra in kulorna när alla andra drar till uppsala och roar sig :P så jag skickar en hälsning:
Tack för fleecebyxorna! å vi ses nästa vecka.

Nu är gänget till donken och äter så jag passar på att kika runt lite på nätet.
Hoppas jag får nåt litet plugg gjort under helgen bara, klart jag tänker ha kul men man har liksom inte råd att vara "ledig" tre dar på raken när man läser som jag gör (ganska stört egentligen men så är det)..

Sen blir det kika lite ishockey sverige-vitryssland.

Kort om gårdagen:
Jäklar vilken fest det var! Som mest var vi runt 30-35 personer i vår lilla trea.
En riktig mix av folk dessutom, det var riktigt skoj.
Å jag fick massor med beröm för mina kakor, vilket gjorde mig jätteglad :D

Men OM vi har städat idag, hela golvet var liksom gladdigt.. ingen vacker syn.
Men nu är det rent och fint och ljusen står och brinner bredvid nötskålen och juiceglaset så allt är som det ska ^^

No comments: