Sunday, February 14, 2010

Hjärtedagen



Själva konsumtionsdelen av alla-hjärtans-dag är jag starkt emot för sånt är bara fånigt och påhittat av godisindustrin.
Det jag däremot gillar med en sån här dag är att man blir lite extra påmind om vad man faktiskt har; underbara vänner, en familj som bryr sig om en och stöttar, en pojkvän som älskar en, en hund eller en katt.. ja, vad som helst.

Så jag uppmanar dig där ute idag att ta vara på det/de du har, tänk på va bra du har det egentligen! Dela ut många leenden!

Spread the love!



Simon och jag tänkte spendera vår alla-hjärtans-dag på ett mysigt litet fik inne i centrum och äta den årliga fastlagsbullen eftersom vi inte kan det på tisdag då vi har skola 9-16.

3 comments:

Anonymous said...

Oh yes indeed spread the lööööve.
Fastlagsbulle.. När det finns berramunkar :D



Systra

Hulda said...

Berramunkar is king of course men mamma sa faktiskt att du hade blivit lyrisk över choklads fastlagsbullar :P så det kan va najs med en sån nån gång då å då.

Anonymous said...

oj oj den där djungeltrumman... Men det är ett faktum, jag är fast.

puss och kram ha det bra nu ska jag tortera ojje.


Systra