Saturday, February 13, 2010

Lördag

men det känns inte riktigt så..
Känns mer som söndag.
Kanske eftersom jag var på fest igår hos Jossan och Felix, men det var skoj!
Idag har jag suttit och läst i Micael Dahléns bok Nextopia (check it out) som handlar och lycka och konsumtionssamhället, jag har den boken som valbar till min uppsats om tålamod.
Skulle vilja börja skriva på uppsatsen egentligen men den där början på en lång uppsats känns omöjligt, även om det egentligen är en bra träning inför c-uppsatsen.
I allmänhet en ganska lam dag fast skön - lam men skön liksom ^^ och lite frustrerande samtidigt.

Simon sitter och ska skriva hemtenta men använder sig av klipp som detta som undanflykt och verklighetsflykt och jag vet inte vad.
Så ser dagen ut idag.

Ikväll är vi bjudna på fest igen men hur det blir det får vi helt enkelt vänta och se.

1 comment:

Anonymous said...

besökarräknare? Are you shiting me!? :P Nä, men det kan ju vara behövlig du.
tihi



syster