Wednesday, January 20, 2010

Tlött

Nu är jag trött.. har inte riktigt kommit in i detta 9-16-varje-dag-schemat.
Man kan ju säga att jag tagit mig vatten över huvudet genom att läsa dubbelt men det kändes spännande för en vecka sen :P
Bara jag får tag i alla böckerna så då tusan! *man måste peppa sig själv*

Annars känns det spännande, jag läser något jag är intresserad av och så men för tillfället är jag lite trött och fryser som vanligt.. och om en timme (20-22) har jag dansträning igen, får se om jag drar ner på sånt längre fram. Just idag är det faktiskt lite segt att ta sig dit.

För att summera
Drömscenario: dega på soffan
Verklighet: dansträning + plugg

Imorgon går vi i skolan från 9-21.. ja, ni läste rätt - bortsett från en 3h paus mellan 15-18 *pust*

Men i helgen blir det förmodligen kalas igen då S mamma fyller 60.
Man måste nog bara komma in i rullorna, hitta flow liksom.. vilket jag hoppas jag gör snart.

No comments: