Wednesday, January 27, 2010

Bortskänkes

Idag åkte vi med en tjej i klassen till en annan tjej som höll på å skänkte bort alla sina möbler och lampor och kryddor (?!) då hon ska flytta till USA om en vecka.
Huuur snällt som helst!
Vi fick ta allt vi orkade bära, det blev en skitsnygg MIO-matta, en golvlampa, en bordslampa, en massa kryddor och receptböcker ^^
Sen hade hon en liten söt soffa, ett skrivbord och en taklampa som jag absolut vill ha men som inte får plats i bilen.. måste försöka få tag på en större bil så man kan få hem det. Skrivbordet va skiiitsnyggt och GRATIS för tusan.
Mer bortskänkning till folket (eller studenterna åtminstone).

På tal om bortskänkes så ska jag skriva en tenta i ekonomi på lördag som jag redan är godkänd i - det ni! =P
Nä, men det är en vg-skrivning så jag skriver för chansen att få vg. Lite nervöst är det nog men jag orkar inte riktigt plugga... Tentan hör till kursen jag gick i höst så det ska bli skönt att få avsluta den på riktigt.
Nu saknar jag bara den där dumma boken så kanske jag skulle komma igång med nya ekonomin nån gång också...

No comments: