Wednesday, January 27, 2010

Mina fjärtar luktar köttfärs

Go kväll på er!

Nån som har sett att det snöar ute - så puttinuttigt............. men det är FEL! (nån som såg på byrackorna på cartoon network :P) det är ju värsta snökaoset ute!

Vi har klassmingel på norrlands ikväll och jag var jättetrött efter skolan idag kl 16 och vi skulle vara där 18. Jag velade om jag skulle med eller inte och så blev jag övertalad att följa med.. ut med den halvkärviga bilen i snökaoset och när vi äntligen kom fram till norrlands upptäckte jag att mina fötter var dyngsura........ uggs är bra men även de ger upp när det kommer för mycket snö.

Så det var bara att åka hem, vilket inte var så bara då bilen envisades med att hålla på att dö hela tiden.

Men nu är jag hemma och har bytt kläder men jag orkar inte ens försöka ta mig tillbaka dit, det var väl bara meningen att jag skulle sitta här och prutta och plugga då... i min ensamhet... i snöstormen.
Men det är lite mysigt också ^^ bortsett från pruttandet.

1 comment:

Anonymous said...

Du är konstig, men det bjuder du på heller hur din köttfärspruttare. ?


Systra :D