Monday, January 18, 2010

Miniräknare - är det nåt man kan äta eller?

Känner mig väldigt matte-ringrostig inför ekonomin kan jag ju säga.
Gjorde ett förberedande test som var på högstadienivå och fick 56% rätt.. hmm.. detta kommer nog gå super :P

Idag var första dagen på båda mina kurser och än så länge är det lugnt.. eftersom man inte har fått tag i böckerna så kan man inte läsa heller *tumme upp*

Å ikväll är första dansträningen för terminen, känner mig ganska trött efter skolan men ska väl gå bra ändå.

Fick 3st svar på mina jobbansökningar också ^^ det var toppen så jag har 2st intervjuer på gång och det tredje svaret handlade om att hon hade vidarebefordrat till rätt person bara.
Men det är rätt nice med tanke på 2 år sen då jag skickade 17st ansökningar och fick knappt svar på nån och när jag till sist fick svar var det att tjänsten redan blivit tillsatt.

Så jag är glad!

Nu dans.

2 comments:

Anonymous said...

för att svara på din fråga; Nej. Miniräknaren ska du låta bli att tugga på. Speciellt det små knapparna. Det kan lossna och det är inte hälsosamt att ha dem i magsäcken. Great angående jobben! Det löser sig. /systra

Evelyn said...

Hahah!