Saturday, January 16, 2010

CV

Har suttit hela dagen å plitat ihop en CV inför sommaren.

Så om NÅGON där ute behöver en flitig och glad flicka på jobb över sommaren, hör av er!!
Så kan jag skicka mitt supersnygga CV till er ^^

Det är pretty much det som händer samt uppstarten av två mördarkurser.
Ibland känner jag mig motiverad och optimistisk och ibland känns det helt kört..

Mormorkalaset igår var väldigt trevligt trots att vi höll på att missa det då det bar i diket med bilen direkt efter vi kört av båten typ.. "Pärlbandet" av bilar tänker sig inte alltid för och nitar när det är glashalt och S nitade också men inte tillräckligt snabbt så det skulle blivit en rejäl smäll om jag inte skulle gapat åt honom att köra ner i diket.
Bilen klarade sig iaf utan en skråma och som tur var fick vi draghjälp upp ur diket men det var ju lite läskigt nog.

Nu fortsätta söka jobb.

2 comments:

madelene said...

Det var Fredriks pappa ni hade framför er tydligen :P

Hulda said...

ojdå, det kunde gått illa